Media Shop – Advertising

Το διαδίκτυο είναι αναμφισβήτητα ένα τεράστιο πεδίο προώθησης και διαφήμισης υπηρεσιών και προϊόντων. Η ποσότητα της πληροφορίας που διακινείται σε αυτό και το πλήθος των ανθρώπων που την αναζητά το επιβεβαιώνουν αυτό. Από τη μια, η ηλεκτρονική παρουσία μιας σύγχρονης εταιρείας, η ιστοσελίδα της, δηλαδή, οφείλει να είναι αξιοπρεπής και αντανακλά την κουλτούρα της. Από την άλλη, η παρουσία αυτή πρέπει να προωθείται σωστά και να διαφημίζεται κατάλληλα.

• Οι διαφημίσεις μπορούν να ανανεωθούν ανά πάσα στιγμή με μηδαμινό κόστος, έτσι
ώστε να είναι πάντοτε επίκαιρες.
• Οι ιντερνετικές διαφημίσεις έχουν παγκόσμια εμβέλεια σε μεγάλους αριθμούς δυνητικών αγοραστών.
• Το κόστος τους είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τις διαφημίσεις στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο στα έντυπα κλπ.
• Συνδυάζουν τη χρήση κειμένου, γραφικών, ήχου και κίνησης (multimedia).
• Η χρήση του Internet εξαπλώνεται ραγδαία.
• Επιτρέπουν την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ διαφημιζομένου και πελάτη και στοχεύουν σε άτομα με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα

Λόγοι Διαφήμισης στο Internet
Η online διαφήμιση εμφανίζει καλύτερη σχέση αξίας/κόστος (value for money) σε σχέση με την προβολή σε παραδοσιακά μέσα. Πολλοί θα πουν ότι το Ίντερνετ έχει μεγαλύτερη δύναμη ακόμα και από την τηλεόραση. Ίσως να έχει, σίγουρα όμως η διαφήμιση της επιχείρησής σας στο Ίντερνετ είναι πολύ οικονομικότερη και συγχρόνως ορατή από απεριόριστο κοινό.

Ένα βασικό «μυστικό» για να έχει η διαφήμιση καλύτερη απόδοση είναι να τη συνδέσετε με μια σελίδα στο site σας, αφιερωμένη σε αυτό που διαφημίζετε. Η σελίδα αυτή ονομάζεται landing page, είναι η σελίδα που θα «προσγειωθεί» ο χρήστης όταν κάνει κλικ στη διαφήμιση. Μια landing page μπορεί να έχει σκοπό την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, την επικοινωνία του χρήστη με την εταιρία σας μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικής φόρμας ή την καταχώρηση του email του για να λαμβάνει νέα σας. Σε κάθε περίπτωση, η σελίδα αυτή θα πρέπει να είναι εστιασμένη σε αυτό που θέλετε να διαφημίσετε και να παρακινεί το χρήστη να κάνει την ενέργεια που εξυπηρετεί το δικό σας στόχο μάρκετινγκ.

Ωφέλη της ηλεκτρονικής διαφήμισης

Κόστος
Η ηλεκτρονική διαφήμιση και μερικά επιλεγμένα social media, παρέχουν πακέτα με χαμηλό κόστος για διαφημιστές ώστε να προσελκύσουν τον αγοραστή.

Δυνατότητα μέτρησης
Οι ηλεκτρονικοί διαφημιστές έχουν τη δυνατότητα να συλλέγουν δεδομένα, ώστε να δουν το πόσο καλά λειτουργεί η διαφήμιση τους.

Μορφοποίηση
Οι διαφημιστές έχουν μια μέγαλη ποικιλία απο τρόπους που μπορούν να παρουσιάσουν τα
προωθητικά μηνύματα τους (εικόνες, βίντεο, ήχο και links). Σε αντίθεση με τις offline διαφημίσεις, οι online μπορούν να είναι διαδραστικές.

Στοχευμένο κοινό
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα για στοχευμένη διαφήμιση. Στην ηλεκτρονική διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιηθεί geo-targeting (αναζήτηση με βάση τη τοποθεσία) με στόχο να προβληθούν σχετικοί διαφημιστές κοντά στη τοποθεσία του χρήστη. Οι διαφημιστές μπορούν να προσαρμόσουν κάθε διαφήμιση για κάθε συγκεκριμένο χρήση, βασιζόμενοι στις προηγούμενες προτιμήσεις του χρήστη. Επίσης, μπορούν να παρακολουθήσουν πότε κάποιος χρήστης έχει δει ήδη μια διαφήμιση, ώστε να μειωθούν οι περιττές προβολές. Η ηλεκτρονική διαφήμιση επηρεάζει την κλασική διαφήμιση.

Ταχύτητα
Μόλις ο σχεδιασμός της ηλεκτρονικής διαφήμισης τελειώσει, μπορεί να δημοσιευτεί άμεσα.