Search Engine Marketing


Search Engine Marketing: Ακρογωνιαίος λίθος του digital και του mobile marketing είναι το μάρκετινγκ που αφορά στις μηχανές αναζήτησης: το Search Engine Marketing (SEM).

Πρόκειται για την ευρύτερη στρατηγική η οποία θα σας εξασφαλίσει την αρμόζουσα θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Το SEM περιλαμβάνει και τις τεχνικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων (Search Engine Optimization – SEO), όσο και τις πληρωμένες καμπάνιες με κόστος ανά κλικ (PPC και CPC Campaigns) οι οποίες μπορούν να διεξαχθούν σε όλες τις μηχανές αναζήτησης, όπως οι Google, Yandex, Bing, Yahoo κτλ.

Χρησιμοποιούμε «έξυπνα» τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά με βάση τις οποίες συντελείται η επισήμανση της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης. Τοποθετούμε στρατηγικά τις λέξεις-κλειδιά στον κορμό του κυρίως κειμένου της σελίδας σας (body text), και φροντίζουμε να εμφανίζονται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Έτσι, εξασφαλίζουμε ότι οι μηχανές αναζήτησης θα εντοπίσουν και θα επισημάνουν τα στοιχεία που σας ενδιαφέρει να προβάλλετε.

Αρκετά συχνά το SEM ταυτίζεται με το SEO. Άλλες φορές, λανθασμένα, η διαφορά τους εστιάζεται μόνο στο ότι το SEM αφορά τις καμπάνιες CPC/ PPC, δηλαδή καμπάνιες για τις οποίες πληρώνουμε ώστε να βρεθούμε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Στην πραγματικότητα, όμως, εξαιρετικά σημαντικές για το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης είναι οι αναφορές (mentions) σχόλια και οι κριτικές στα κοινωνικά δίκτυα (Social Media) αλλά και στο YouTube, τη δεύτερη παγκόσμια μηχανή αναζήτησης.

Το Youtube διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στις εμφανίσεις σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης που αλληλεπιδρά με τα αποτελέσματά αναζήτησης της Google και διασυνδέεται με το Knowledge Graph.

Tο Facebook επηρεάζει και σε επίπεδο αναζητήσεων τις καταναλωτικές αποφάσεις, ενώ αναπτύσσει τον δικό του αλγόριθμο αναζήτησης καθώς και τα δικά του open graph meta data. Το Instagram και το Pinterest κυριαρχούν σε ό,τι έχει να κάνει με την εικόνα, ιδιαίτερα σε κλάδους όπως διακόσμηση, μόδα και τουρισμός. Σε επαγγελματικό επίπεδο και στη διαμόρφωση ατομικής αναγνωρισιμότητας (Personal Branding) κυριαρχούν πλατφόρμες όπως το LinkedIn.

Oι εξειδικευμένες (μετά-)μηχανές αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και ποιοτικών χαρακτηριστικών (Skroutz, Booking, Trip Advisor) είναι αναπόσπαστο κομμάτι του SEM καθώς επηρεάζουν τις καταναλωτικές αποφάσεις σε διάφορες καθοριστικές στιγμές (micro moments).

Απτά αποτελέσματα

H G POiNT ADV είναι σε θέση να σχεδιάσει για εσάς μία στρατηγική SEM με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Αυξάνουμε τις μετατροπές (conversions), δηλαδή των επισκέψεων που μετατρέπονται σε ωφέλιμες ενέργειες για εσάς, όπως  αγορές, εγγραφές σε λίστες αλληλογραφίας, συνδρομές, αλληλεπιδράσεις με social media.

Ταυτόχρονα, βελτιστοποιούμε την επένδυσή σας (Return on Investment – ROI) βάσει του budget σας, επιτυγχάνοντας υψηλότερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης για τις λέξεις κλειδιά που έχουν αξία για εσάς και αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας, δηλαδή της επισκεψιμότητας που οφείλεται στις μηχανές αναζήτησης για τις μη πληρωμένες κατατάξεις.

Αν θέλετε να αυξήσετε την μακροχρόνια ψηφιακή σας παρουσία χωρίς να θυσιάσετε τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, η ομάδα μας, η οποία αποτελείται από ειδικούς στην ανάλυση δεδομένων και το μάρκετινγκ αναζήτησης, μπορεί να σας βοηθήσει. Θα αυξήσουμε και τη δική σας ορατότητα (visibility) για τις μηχανές αναζήτησης ώστε να βρίσκεστε εκεί που πρέπει όταν σας αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας!

Τι περιλαμβάνει η SEM στρατηγική της G POiNT ADV

  1. Αξιολόγηση της ζήτησης και αναζήτησης για το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχετε.
  2. Καθορισμό προτεραιοτήτων για την διαχείριση του προϋπολογισμού σας.
  3. Διαμόρφωση προτύπων καταναλωτών (buyer persona), δηλαδή μοντέλα πελατών σας βασισμένα στον τρόπο που αναζητούν και στα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν
  4. Ολοκληρωμένο Keywords Research για προσέγγιση των δυνητικών σας πελατών μέσω των αναζητήσεων τους και της ψηφιακής τους «συμπεριφοράς».
  5. Διαχείριση και βελτιστοποίηση του ψηφιακού σας αποτυπώματος στα social media και τις metasearch μηχανές επικεντρωμένη σε micromoments.
  6. Συμβουλές για δημιουργία, διαχείριση και διαμοιρασμό περιεχομένου (Content Generation & Delivery).
  7. Βελτιστοποίηση των πληρωμένων καμπανιών τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Που δίνουμε έμφαση στη διάρκεια του SEM;

  • Keywords Research. Ερευνούμε και επιλέγουμε προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά από πηγές όπως οι Moz Keyword Explorer, Google Keyword Planner, Competitors Data και Google Trends.
  • Micro-moments Buyer Circle. Επεκτείνουμε το Keyword Research σε εκείνες τις στιγμές που καθορίζουν τις αποφάσεις των δυνητικών πελατών σας, με στόχο την αύξηση των μετατροπών στο μέγιστο δυνατό βαθμό σε κάθε βήμα.
  • UX Optimize. Επανασχεδιάζουμε την εμπειρία χρήσης του κοινού με την ιστοσελίδα σας και με το ψηφιακό σας αποτύπωμα συνολικότερα σε όλα τα επίπεδα διαμόρφωσης των αποφάσεών σας και σε κάθε δυνητική οθόνη (desktop, mobile).
  • Competitors SEM – SEO Analysis. Αναλύουμε την ψηφιακή στρατηγική και τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και προσαρμοζόμαστε αναλόγως.
  • Technical – On Page /Off Page SEO. Αντιλαμβανόμαστε το διαρκή χαρακτήρα του SEO και βελτιστοποιούμε συνεχώς τεχνικά θέματα γύρω από το πως διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης το site σας.
  • Setup Tracking Codes. Χρησιμοποιώντας τα Google Analytics, το Search Console (ex Webmaster Tools) της Google και άλλα αντίστοιχα εργαλεία, ορίζουμε την επιθυμητή ανάγνωση των δεδομένων της ιστοσελίδας σας και εξατομικεύουμε κάθε καμπάνια, ανάλογα και με το μέσο στο οποίο διεξάγεται.
  • SEM Monitoring – Reporting Analysis. Παρακολουθούμε συστηματικά την απόδοση των λέξεων-κλειδιών (οργανικών και πληρωμένων) σε όλες τις μηχανές αναζήτησης και αντλούμε αναλύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε project ώστε να ελέγχεται η αποτελεσματικότητα των SEO – SEM campaigns μας. (MOZ subscription – UTM Campaigns).