Web design trends for 2019

0
32

Web Design trends

Το 2019 ήρθε επιτέλους και μάλιστα όχι μόνο του αλλά φέρνοντας μαζί του και τις νέες ψηφιακές τάσεις οι οποίες αναμένεται να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στον κόσμο web design. Δεν χρειάζεται να σας πούμε πόσο σημαντικό είναι, είμαστε σίγουροι ότι το ξέρετε. Αλλά μη χάνουμε χρόνο. Πάμε να δούμε μερικές από τις νέες τάσεις!!!

 

Ας ξεκινήσουμε με την ταχύτητα του site!

Πόσο χρόνο πιστεύετε πως έχει το website σας για να κάνει μια καλή εντύπωση;; 10 δευτερόλεπτα;; 5;; Μμμ I don’t think so! Μάλλον μιλάμε για 3 δευτερόλεπτα…. ναι καλά ακούσατε! Τόσος χρόνος σας δίνεται για να πείσετε τον χρήστη να μείνει σε σας. Υπερβολικό;; Καθόλου! Από έρευνες προκύπτει ότι το 50% των χρηστών “απαιτούν” να φορτωθεί ένας ιστότοπος μέσα σε 3 δευτερόλεπτα.. ή και λιγότερο γιατί όχι. Με λίγα λόγια, η ανάγκη για ταχύτητα σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι πιο γρήγορος και από τη σκιά του. Ακόμη και στην περίπτωση που η ιστοσελίδα σας είναι εκθαμβωτική, αν χρειαζόταν πάνω από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει κανείς δεν θα κατέληγε να τη δει. Είναι απλά τα πράγματα. Επομένως, η ταχύτητα θα πρέπει να είναι μια πολύ σημαντική τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων το 2019 για τους σχεδιαστές.

Image

Τι λέτε;; Πάμε στο Mobile First;;

Αναμφίβολα, ο σχεδιασμός κάθε site πρέπει να είναι responsive σε κινητές συσκευές. Τα project της centiva βασίζονται εξ ολοκλήρου σε responsive design. Με την Google να δίνει προτεραιότητα στην εύρεση ιστότοπων για κινητά και τα στατιστικά να φανερώνουν ότι το 50% της παγκόσμιας κίνησης ιστότοπων προέρχεται από κινητά τα πράγματα είναι πλέον ξεκάθαρα. Δεδομένου ότι όλο και περισσότερος χρόνος δαπανάται στο κινητό, μπορείτε να περιμένετε ιστοσελίδες που θα κατασκευαστούν για αυτό πρώτα και κύρια. Ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει καθημερινά τρεισήμισι ώρες στο κινητό του πράγμα που σημαίνει ότι τα τηλέφωνα θα ξεπεράσουν τις τηλεοράσεις ως το μέσο που προσελκύει τα περισσότερα λεπτά σε μια μέση ημέρα το 2019. Επειδή ακριβώς η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο θα προέρχεται από κινητά, μπορείτε να περιμένετε από τους ιστότοπους γενικά να απομακρύνουν μεγάλες εικόνες, μη συμπιεσμένα βίντεο και αργή Javascript, προκειμένου να μειωθούν οι χρόνοι φόρτωσης.

Image

Πάμε τώρα στο χρώμα!

Λοιπόν, μια από τις πιο σημαντικές και ελκυστικές πτυχές του σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι το χρώμα του. Και τώρα θα αναρωτηθείτε:  «Καλά τόσο σημαντικό το χρώμα;» Μα και βέβαια! Αφού είναι αυτό που θα καλλιεργήσει και θα ανυψώσει τη διάθεση του χρήστη και μάλιστα όταν απουσιάζει, ο κόσμος φαντάζει διαφορετικός, αργός και αφόρητα αδιάφορος. Πίσω από κάθε χρώμα βρίσκεται ένας σκοπός και μία πρόθεση. Για το 2019 βλέπουμε έναν ασπρόμαυρο σχεδιασμό ιστοσελίδων να ξεπροβάλλει και επιβάλλεται να είμαστε εξοικειωμένοι με αυτό. Με το ισχυρό και διαχρονικό μαύρο και το καθαρό και διατηρημένο λευκό να συνδυάζονται, δεν μπορεί παρά το αποτέλεσμα να είναι εντυπωσιακό. Μην αναρωτιέστε! Ασφαλώς και θα μαγνητίσει το βλέμμα του επισκέπτη.

Image

Και φυσικά δεν ξεχνάμε τον μινιμαλισμό!

Ενδεχομένως μια από τις πιο κλασικές και διαχρονικές τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων… ναι καλά καταλάβατε… ο μινιμαλισμός! Όσο πιο λίγα στοιχεία αλλά και περιεχόμενο υπάρχει σε ένα site τόσο λιγότερο θα πρέπει να σκεφτεί το κοινό μας. Ένας μινιμαλιστικός, καθαρός και σωστός σχεδιαστικά ιστότοπος θα δείξει στο χρήστη ακριβώς αυτό που ψάχνει χωρίς να του αποσπάσει την προσοχή καμία “ακαταστασία”. Χαρακτηριστικό παράδειγμα απλού και καθαρού σχεδιασμού;; Η Google! Αργά ή γρήγορα θα καταλάβετε ότι μπορείτε να πετύχετε περισσότερα με λιγότερα, αρκεί να ξέρετε ποια είναι αυτά τα λιγότερα.

Image

Σειρά έχουν τα Micro-interactions και τα Micro-animation

Έχουμε και λέμε! Τα micro-interactions έχουν ένα ρόλο: να καταπλήξουν το χρήστη δημιουργώντας ένα περιβάλλον φιλόξενο! Θα μου πείτε κάλα όλα αυτά αλλά γίνε πιο σαφής! Λοιπόν, προσέξτε! Κάθε φορά που κάνετε μια μικρή ενέργεια σε ένα ιστότοπο ή μια εφαρμογή και υπάρχει μια συγκεκριμένη απάντηση σε αυτή, πρόκειται για μια μικρο-αλληλεπίδραση. Δηλαδή, ανανεώνετε μια σελίδα twitter και ξαφνικά ακούτε ένα ηχητικό σήμα. Ε αυτό είναι μια μικρο-αλληλεπίδραση. Ή ελέγχετε το facebook και στον αριθμό των μηνυμάτων σας εμφανίζεται το κόκκινο εικονίδιο. Αυτό τι είναι; Μπράβο σωστά μαντέψατε μια μικρο- αλληλεπίδραση! Αυτές ήταν οι πιο συνηθισμένες χρήσεις αυτών, αλλά το 2019 οι ιστοσελίδες θα χαρακτηρίζονται σε μεγάλο βαθμό πιο αλληλεπιδραστικές.

Μια λεπτή αλλά αξιοσημείωτη τάση του 2019 στο σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι τα micro-animation που τραβούν το μάτι του χρήστη και του παρέχουν ικανοποιητική εμπειρία καθώς περιηγούνται στον ιστότοπό σας. Πώς επιτυγχάνεται αυτό; Απλό! Μέσω μικρών κινούμενων εικόνων που βοηθούν τον χρήστη να κάνει κλικ σε ένα στοιχείο. Μπορεί να φαίνεται ανόητο να πιστεύετε ότι ένα μικρο-κινούμενο σχέδιο μπορεί να “ανταμείψει” έναν χρήστη για να κάνει κλικ σε μια φόρμα, αλλά σκεφτείτε αυτό το κουραστικό Captcha που χρησιμοποιούν πολλά site. Το 2019 τα μικρο-κινούμενα σχέδια είναι εδώ για να παραμείνουν στη βιομηχανία σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Image

Και κλείνουμε με τα Videobackgrounds

Παρά τις μινιμαλιστικές, γρήγορες, επίπεδες τάσεις σχεδιασμού, τα υπόβαθρα βίντεο εξακολουθούν να είναι απίστευτα δημοφιλή και πιο συναρπαστικά από ότι το κείμενο ή οι εικόνες. Ίσως θα έχετε δει αυτή την τάση να εμφανίζεται στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook τα τελευταία δύο χρόνια. Όταν ένας χρήστης «προσγειώνεται» στο site σας και ένα βίντεο παίζει στο παρασκήνιο, είναι πιθανό να παραμείνει για να το παρακολουθήσει. Όσο αυξάνεται ο χρόνος παραμονής στο site, τόσο αυξάνεται και η θέση σας στις μηχανές αναζήτησης. Η δύναμη του βίντεο κυριολεκτικά δεν μπορεί να αναφερθεί με λόγια – μεταφέρουν το μήνυμά γρήγορα και αποτελεσματικά, κάτι που θα μπορούσε σε ένα κείμενο να πάρει παραγράφους ολόκληρους για να επιτευχθεί. Εφόσον το βίντεο είναι σύντομο, σιωπηλό και έχει μια ωραία, υψηλής ποιότητας εμφάνιση, μπορεί να κάνει πολλά για την επωνυμία σας.
Για το 2019, το επίκεντρο του web design είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στην εμπειρία του χρήστη.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here